19 oktober 2010

Een doos voor mijn tante ;)

Dag allemaal,

Gisteren was mijn tante, Ria, jarig en voor haar heb ik onderstaande doos gemaakt.

De doos komt bij de Action weg en ik had er al vaak bij staan twijfelen, zal ik 'm meenemen of niet? Ik vind het zo'n leuk formaat doos en dat bloemversierseltje (hoe noem je zoiets?) bovenop vind ik ook zo leuk! Maar ja, hoe krijg je dat eraf? Telkens heb ik 'm laten staan, totdat ik laatst bij Scrapdelight zag dat dat er wel af kan. Ik heb geen idee hoe zij (ik geloof dat Erna er op dat moment mee bezig was) dat hebben gedaan. Ik heb het eerst met een stanleymesje geprobeerd, toen met de heattool geprobeerd de lijm warm en zacht te krijgen (geen goed idee, dat ding smelt!!) en vervolgens met een plamuurmes en een hamer dat ding eraf gebeiteld. :D Een beitel is te dik, dan breekt het versierseltje af en dat is zonde, een plamuurmes wil prima!

De randjes van de deksel en het onderste gedeelte aan de binnenkant heb ik zwart geverfd. Ik vind het zelf wel een chique doosje geworden! :)



Ik heb gebruikt:

- Doos van de Action
- Nestabilities 'Scalloped circels'
- Acrylverf, kleur: Vanilla
- Acrylverf, kleur: zwart
- Tattered Angels Glimmer Glam 'Dirty Martini' (op de blaadjes)
- Tattered Angels Glimmer Glam 'Hay Ride' (op het eerste en laatste bloemetje)
- Tattered Angels Glimmer Glam 'Golden Goddess' (op het middelste bloemetje en op dat versierseltje)
- Designpapier GCD Studios 'Paris Nights'
- Bloemetjes (van mijn lieve zus Bianca gekregen)
- Blaadjes van Wild Orchids Crafts
- Prima Marketing swirl 'Say it in chrystals'
- American Crafts chipboard Thickers 'Roller Rink'

17 reacties:

Maaike zei

erg leuk kado geworden
het geeft gewoon zo leuk vind ik

Monique zei

Wat een gaaf cadeau zeg! Ziet er inderdaad heel chique uit!

Johanna zei

Heel leuk! Ik had ook al bij de action gestaan... heb nu voldoende inspiratie om hem de volgende keer mee te nemen ;)
Groetjes, Johanna

Ageeth zei

Prachtig, daar was je tante vast wel blij mee.
groetjes Ageeth

Bianca zei

Ontzettend mooi, Lin!!
Was ze er blij mee?

nicolevanharte zei

Hey,

Wat ontzettend leuk! En dat lijst-album van de vorige bericht is ook echt zooo mooi!

Ik ga binnenkort ook een kistje versieren, hoop dat het wat wordt.

Groetjes, Nicole.

Fia zei

Geweldig wat een mooie doos is altijd zo leuk om te doen!
En......een welkom cadeautje hoe vond je tante hem???

Marjan zei

Prachtig doosje geworden, Linda! Zal je tante erg leuk vinden. Grappig om te lezen hoe je uiteindelijk die bloem eraf kreeg.

Groetjes, Marjan

Scrapelle zei

wow!!

Jose zei

Hey Linda, hier even een Blogtrain berichtje. Volgens mij ben ik nog nooit op je blog geweest (shame on me). Maar ik ga je volgen hoor. Groetjes,
Jose

bmartes zei

Ik vind het een prachtige doos geworden. Ik heb iets dergelijks eens gemaakt met een theedoos van de Xenos! Groetjes,
Arja

NicoleJ zei

wat een prachtig doosjes, daar zal je tante blij mee zijn geweest!
Ik ga ook eens bij de action winkelen voor zo'n doosje

Tineke zei

Wat een mooi doosje heb je gemaakt. Wat zal je tante daar blij mee zijn geweest.

Jannie zei

hoi linda
ik vind dat erg leuk wat je hebt gescrapt ga zo door.
groetjes van je moeder.

Astrid zei

Hoi Linda,
Da's een leuk cadeau geworden! Ze zal er vast heel blij mee zijn geweest? Jouw tante heeft ook een heel eigen stijl van scrappen hé?
Was hier op bezoek vanuit de blogtrain en je hebt er een nieuwe volger bij!

Ria zei

Hallo Linda,
Ik ben er erg blij mee een super mooie doos.
Enne het is al gevuld.....
Tot scrap ze.
Groetjes Ria

Missgaos zei

Hee Linda!

Heb je een blogaward gegeven!
Kijk maar ff op mijn blog en je weet waar ik het over heb!

Groetjes Mir