17 april 2011

HB2U kaart - SBN-CFY challenge

Dag allemaal,

Daar was ik weer eens. Ik heb in de tussentijd  niet stilgezeten, hoor! Ik heb een hele stapel kaarten gemaakt, maar die kan ik niet eerder plaatsen dan dat ik zeker weet dat de ontvangers hem in de bus hebben liggen.

Maar ééntje kan ik wel laten zien, een verjaardagskaart die ik gemaakt heb voor het challengeblog van het Designteam van Scrapbook Nederland, Challenges for you.

Dit is de sketch:  


En dit is mijn uitwerking:

Zoals je ziet, heb ik de sketch een kwartslag gedraaid en heb ik een ander formaat kaart gebruikt.

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Papier: Kraft cardstock, My Mind's Eye 'Stella & Rose' 'Hazal' (6x6 paper pad)
Pons: Fiskars 'Scalloped sentiment', Martha Stewart  'Classic Butterfly' & '3-in-1 Classic Butterfly'
Overig: Ranger (Distress)Stickels: 'Platinum' & 'Victorian Velvet'. Ranger Distress Inkt: 'Brushed Corduroy',  American Crafts Thickers: 'Rockabye' (Taffy), Kaisercraft plakparels: 'Pearl', Provocraft Cuttlebug Embossingfolder: 'D'vine Swirl'.

12 reacties:

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Wat een mooierd!!
Is toch een feestje in je brievenbus zoiets!
Groetjes Hilde

Brenda Roggeveen zei

Hoihoi.
Leuke, speelse kaart! De vlindertjes aan de zijkant zijn erg leuk! En de "titel" is ook gaaf zo.

Monique zei

Leuk zeg! Leuk formaat ook!! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Annemieke zei

Gaaf! mooie kleuren!!
Groetjes,Annemieke

Anoniem zei

Erg leuk kaartje !! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

Jann-will zei

Hoi Linda, leuk ik wist niet dat je ook een blog hebt, ziet er chiq uit!! Leuke kaart, dank hè voor het meedoen, groetjes Wilma

Marjan zei

ik ken je blog wel en vind het erg leuk dat je CFY ontdekt hebt! Je kaartje is erg mooi en ik ben weg van de manier waarop je dat vlindertje hebt gedaan.

Groetjes, Marjan

blogvanco zei

Wat een mooie kaar Linda, mooi gedaan met die vlinder !

Dilly zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi papier heb je gebruikt!

marja zei

erg mooi kaartje! en wat ben je creatief met de sketch om gegaan, dat kan ik nooit zo...

Erna zei

Geweldig mooie kaart geworden en inderdaad dat vlindertje is geweldig zo.

X

Erna

Missgaos zei

Hij is leuk geworden!!! Wil ook een keer een kaart maken nav de challenge.