25 augustus 2009

Even testen! Mijn eerste berichtje!

Dag allemaal!

Hier dan mijn eerste berichtje op mijn blog. Ik heb hem al ruim 2 jaar, maar er nooit wat mee gedaan.
Vandaag ben ik er even voor gaan zitten en heb de achtergrond veranderd en een snelle, simpele banner toegevoegd. Allemaal met dank aan The cutest blog on the block.

Om uit te proberen hoe ik een plaatje op mijn blog zet, hierbij een al wat oudere lay out van mij.




















De titel 'I surely enjoy  a good cup of coffee'.
De foto's zijn gemaakt tijdens onze trip naar Londen. Daar hebben 3 maal de Starbucks aangedaan!! Heerlijke koffie!

Nou, tot de volgende keer maar (hopelijk ;) )

Groetjes Linda

9 reacties:

Hetty zei

Nou je blog ziet er erg leuk uit en die l.o.ook alleen je kan je niet als volger aanmelden

Petra zei

Dat heb je leuke gedaan! Succes met het bijhouden, gaat wat tijd in zitten maar 't is wel heel leuk om te doen ;-)

blogvanco zei

Nou Linda, wat ziet het er mooi uit, ik kan er nog wat van leren zie ik ;)

Gave achtergrond heb je !

Anneke Wijers zei

Het ziet er mooi uit hoor
maar nu bijhouden, hè!!!

Karin zei

Ziet er mooi uit! Hele mooie achtergrond heb je gebruikt.

Dilly zei

Moie blog hoor, alleen dat bloemetje links zit steeds een beetje voor de tekst.
Succes met het bijhouden!

Tineke zei

Nu het is inderdaad gelukt zeg, ziet er goed uit en je lo is ook leuk. Succes er verder mee.

Ans Brunsman-Hagens zei

Je bent al een mooi eind op weg zeg, mooie lay out ook!! Succes!!

Jola zei

Leuk hoor, ook aan de blog!